Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Palvelukuvaus

 

PT-ohjaukseni rakentuvat aina yksilöllisesti jokaisen asiakkaan mukaan. PT-pakettien sisällön painotus lähtee asiakkaan kehitettävistä alueista, lähtötasosta, kunnosta, fyysisistä edellytyksistä, tavoitteista ja toiveista. Mielelläni vien Sinua myös kokeilemaan uusia liikunnallisia asioita ja testaamaan omia rajojasi!

Pariohjaus on hauska ja tehokas tapa treenata puolison tai kaverin kanssa.

Pienryhmäohjaukset (3-5 hlö/ryhmä) soveltuvat esim. työ-, kaveri- tai harrasteporukalle. Ryhmän yhteisten toiveiden mukaan rakennetaan treenikokonaisuus, josta löytyy sopivaa haastetta jokaiselle.

 

Esimerkkisisältö yksilöohjauksen 10 kerran paketista aloittelijalle (sisältö riippuu salin laite- ja varustevalikoimasta):

1. kerta: cardiolaitteisiin tutustuminen ja lyhyt testitreeni

2. kerta: lihaskuntoharjoitus käyttäen oman kehon painoa vastuksena

3. kerta: kuntosaliohjelma, jossa käytetään pääosin painopakkalaitteita

4. kerta: sykettä nostava voimakestävyysharjoitus oman kehon painolla

5. kerta: liikkuvuutta parantavia harjoitteita sekä perehdytys foam rollaukseen

6. kerta: kuntosaliohjelma, jossa käytetään taljalaitteita sekä vapaita painoja

7. kerta: TRX- ja kahvakuulaharjoittelun perusteet

8. kerta: yleisimpien tankoliikkeiden tekniikkaharjoittelua

9. kerta: pidempi voimakestävyysharjoitus, joka sisältää voimaa, kestävyyttä, ketteryyttä ja nopeutta vaativia osia

10. kerta: testitreenin uusinta sekä omatoimisen harjoittelun jatkamisen kannalta tärkeiden asioiden läpikäyntiä, kuten kuntosaliohjelman itsenäistä muokkausta jatkossa

 

Palveluvalikoima

● täydellinen harjoitussuunnitelma: sis. kuntosaliohjelma(t), cardioharjoitukset, huoltavat harjoitteet ja kuntotestit

● kuntosaliliikkeiden ohjaus ja oikean suoritustekniikan varmistaminen               

● crosstraining-harjoittelu, joka kehittää nopeutta, voimaa, ketteryyttä, notkeutta, tasapainoa, kehonhallintaa, tekniikkaa ja kestävyyttä

● erityyppiset HIIT-harjoitukset

● kahvakuulaharjoittelu

● trx-harjoittelu

● kehonpainoharjoittelu

● kuntonyrkkeily

● liikkuvuusharjoittelu

● tasapainoharjoittelu

● lihaskuntoharjoittelun teoriaperusteet

● ravitsemusneuvonta sis. ruokapäiväkirjan analysointi, ravitsemuksen perusteet

● painonpudotuksen / kehonkoostumuksen muokkauksen tukeminen

● pikaiset vastaukset kysymyksiin

Maria Malmi PhotographyMaria Malmi Photography